Sorry, this deal has expired. Get notified of deals like this in the future. Add Deal Alert for this Item
Popular Deal
New Dell's New Ad is Here!

Explore over 200 tech, Dell Home, and Dell Computer deals

View Now

Dell S2417DG 165Hz G-Sync Monitor + $50 Dell eGift Card for $359.99

$359.99
+15 Deal Score
7,869 Views
Dell [dell.com] has 24-inch S2417DG 165Hz G-SYNC Monitor + BONUS $50 Dell PROMO eGift Card for $359.99 after coupon code EXTRA10 (Exp Soon) . Shipping is FREE.

NOTE: Receive a $50 Dell PROMO eGift Card sent via email within 20 days. Expires 90 days from issuance.
Share
Good deal?
You gave rep to xBoggart for this post.
Thank you!
xBoggart posted this deal. Say thanks!
Give Rep Points
If you purchase something through a post on our site, Slickdeals may get a small share of the sale.
Deal
Score
+15
7,869 Views
$359.99
About the OP
Give Rep Send Message
Pro
Joined Sep 2015 L2: Beginner
646 Reputation Points
34 Deals Posted
296 Votes Submitted
401 Comments Posted

27 Comments

1 2

Sign up for a Slickdeals account to remove this ad.

This comment has been rated as unhelpful by Slickdeals users
Joined Sep 2007
Focus Conan, focus!
5,258 Posts
1,067 Reputation
Our community has rated this post as helpful. If you agree, why not rep Behave?
#2
Need S2717DG.
Reply Helpful Comment? 6 1
This comment has been rated as unhelpful by Slickdeals users
Joined Apr 2004
L37: In a row?
523 Posts
53 Reputation
Our community has rated this post as helpful. If you agree, why not rep pupkick?
#3
Quote from Behave
:
Need S2717DG.
Yep.. this is the good sale price of the 27"
Reply Helpful Comment? 5 0
This comment has been rated as unhelpful by Slickdeals users
Joined Jan 2015
L2: Beginner
73 Posts
22 Reputation
#4
Should update title to state "eGift" card. IIRC eGift cards expire, physical gift cards don't.
Reply Helpful Comment? 1 0
This comment has been rated as unhelpful by Slickdeals users
Joined Sep 2007
Focus Conan, focus!
5,258 Posts
1,067 Reputation
#5
Quote from pupkick
:
Yep.. this is the good sale price of the 27"
Not 27....
Reply Helpful Comment? 0 0
This comment has been rated as unhelpful by Slickdeals users
Joined Apr 2004
L37: In a row?
523 Posts
53 Reputation
#6
Quote from Behave
:
Not 27....
That's what I said. The 24 here is being offered at the good price of the 27. This is not a great deal unless you are someone who chases the Dell gift cards
Reply Helpful Comment? 1 1
This comment has been rated as unhelpful by Slickdeals users
Joined Sep 2007
Focus Conan, focus!
5,258 Posts
1,067 Reputation
#7
Quote from pupkick
:
That's what I said. The 24 here is being offered at the good price of the 27. This is not a great deal unless you are someone who chases the Dell gift cards
My bad.
Reply Helpful Comment? 0 1
This comment has been rated as unhelpful by Slickdeals users
Joined Feb 2010
SDC
362 Posts
250 Reputation
#8
Damn thought this was the 27 was gonna pull the trigger instantly. Been waiting ever since I missed the 350 best buy deal from Black Friday.
Reply Helpful Comment? 2 0

Sign up for a Slickdeals account to remove this ad.

This comment has been rated as unhelpful by Slickdeals users
Joined Sep 2015
L2: Beginner
401 Posts
646 Reputation
Original Poster
Pro
#9
Quote from bmbvenom
:
Should update title to state "eGift" card. IIRC eGift cards expire, physical gift cards don't.
Done. I didn't know about the difference really until now. Thanks.
Reply Helpful Comment? 0 0
This comment has been rated as unhelpful by Slickdeals users
Joined Oct 2015
L3: Novice
123 Posts
12 Reputation
#10
legit thanks a lot
Reply Helpful Comment? 0 0
This comment has been rated as unhelpful by Slickdeals users
Joined Sep 2015
L2: Beginner
401 Posts
646 Reputation
Original Poster
Pro
#11
Quote from drew88
:
Damn thought this was the 27 was gonna pull the trigger instantly. Been waiting ever since I missed the 350 best buy deal from Black Friday.
Yeah, I kept waiting on that one too until I bought one without the offer. 27" version is really good and supports 3D Vision too if anybody cares about that.
Reply Helpful Comment? 0 0
This comment has been rated as unhelpful by Slickdeals users
Joined Jul 2008
L1: Learner
23 Posts
18 Reputation
#12
BTW Good luck using the promo code. Dell changed their egift card policy. They have to verify the legitimacy of the card by sending the order up to the management to get it approved. I had to send an email with the original purchase order #, date, and shipping address. I'm still waiting to get an approval for the order I placed yesterday with promo code.

I understand they want to discourage people from sharing the egift code, but once the sale is complete, who cares what customers do with the promo code!!
Reply Helpful Comment? 0 0
This comment has been rated as unhelpful by Slickdeals users
Joined Sep 2016
L2: Beginner
65 Posts
18 Reputation
#13
Quote from drew88
:
Damn thought this was the 27 was gonna pull the trigger instantly. Been waiting ever since I missed the 350 best buy deal from Black Friday.
i'm right there with you, now im disappointed haha
Reply Helpful Comment? 0 0
This comment has been rated as unhelpful by Slickdeals users
Joined May 2014
L3: Novice
130 Posts
26 Reputation
#14
If you have an IPS and were looking at this (or the 27" version), I recommend looking elsewhere. I bought what others were saying and tried it. Regardless of settings, it still looks washed out by comparison. Not to mention the horrible colorbanding / pixelation of compressed media.
Reply Helpful Comment? 0 0
This comment has been rated as unhelpful by Slickdeals users
Joined Sep 2016
L3: Novice
195 Posts
15 Reputation
#15
If anyone is seriously contemplating this lol, go buy the 240hz 24"alienware. $40 more, and a lot more hz. Of course you're only getting a 1080P on the alienware, but I'd get that over this.
Reply Helpful Comment? 0 1
Page 1 of 2
1 2
Join the Conversation
Add a Comment
 
Copyright 1999 - 2018. Slickdeals, LLC. All Rights Reserved. Copyright / Infringement Policy  •  Privacy Policy  •  Terms of Service  •  Acceptable Use Policy (Rules)  •  Interest-Based Ads
Link Copied to Clipboard