Sorry, this deal has expired. Get notified of deals like this in the future. Add Deal Alert for this Item
Popular Deal

Rawlings Youth (8U) Recreational Baseballs Box of 24 - $15 + tax (free shipping)

$15.00
+10 Deal Score
2,583 Views
https://www.walmart.com/ip/Rawlin...5878f8ef1e

Box of 24 for 15 bucks is a great deal. I ordered these for $12 earlier in the week and received shipping confirmation. The price jumped this morning when I came to post it here.
Share
Good deal?
You gave thanks to mdw99 for this post.
Thank you!
mdw99 posted this deal. Say thanks!
in Sports Equipment (4)
If you purchase something through a post on our site, Slickdeals may get a small share of the sale.
Frontpage Deal
$3.60
73 31
Frontpage Deal
$5
+ Free S&H on $35+
44 17
Frontpage Deal
$6
+ Free Store Pickup
111 85
Frontpage Deal
$6.75
+ Free S&H on $35+
32 27
Frontpage Deal
$16.15
& More + Free Store Pickup
33 33
Frontpage Deal
$12
63 45
Deal
Score
+10
2,583 Views
$15.00
About the OP
Send Message
Joined Sep 2011 L1: Learner
81 Reputation Points
4 Deals Posted
2 Votes Submitted
15 Comments Posted

18 Comments

1 2

Sign up for a Slickdeals account to remove this ad.

This comment has been rated as unhelpful by Slickdeals users
Joined Dec 2016
L2: Beginner
274 Posts
128 Reputation
#2
Nice Balls
3
0
0
1
Reply
This comment has been rated as unhelpful by Slickdeals users
Joined Oct 2017
L3: Novice
303 Posts
42 Reputation
#3
Got one but not sure it'll arrive. Ordered 3 other sporting goods item from walmart and it's still in delayed shipment. Also ordered a basketball hoop that had 3 instock but ended up delayed too. Walmart's inventory system is really poor lately.
2
0
0
1
Reply
This comment has been rated as unhelpful by Slickdeals users
Joined Nov 2019
New User
8 Posts
10 Reputation
#4
These I believe have Synthetic Covers but the price is excellent. These are typically 20$ for 12 balls. 24 balls for $15 ain't bad.
1
0
0
0
Reply
This comment has been rated as unhelpful by Slickdeals users
Joined Jul 2016
L2: Beginner
27 Posts
14 Reputation
#5
Quote from StrongSparrow962
:
These I believe have Synthetic Covers but the price is excellent. These are typically 20$ for 12 balls. 24 balls for $15 ain't bad.
Is it closer to a soft ball? Or hard ball ?
0
0
0
0
Reply
This comment has been rated as unhelpful by Slickdeals users
Joined Feb 2017
New User
43 Posts
10 Reputation
#6
Just bought them...but they were $12.07 for me. Solid deal, OP. Thanks.
0
0
0
0
Reply
This comment has been rated as unhelpful by Slickdeals users
Joined Nov 2016
L4: Apprentice
480 Posts
327 Reputation
#7
So this is through Max Warehouse and not walmart. Fair warning for everyone. I ordered a 12 pack of tie straps for $12 through max warehouse a couple months back and only received 1 strap. Thought they screwed up so I ordered another and returned it... same thing. So just be prepared that you may only get 1 ball. They seem to have their listings mixed up when linking to Walmart listings.
0
0
0
0
Reply
This comment has been rated as unhelpful by Slickdeals users
Joined Mar 2013
New User
19 Posts
10 Reputation
#8
Ordered for 12.07 thanks!
0
0
0
0
Reply

Sign up for a Slickdeals account to remove this ad.

This comment has been rated as unhelpful by Slickdeals users
Joined Sep 2018
L2: Beginner
42 Posts
52 Reputation
#9
At first glance, I thought these were baseball sized chocolates...Got me excited.
0
0
0
0
Reply
This comment has been rated as unhelpful by Slickdeals users
Joined Oct 2010
L6: Expert
1,459 Posts
141 Reputation
#10
these are $61.84 now...........
0
0
0
0
Reply
This comment has been rated as unhelpful by Slickdeals users
Joined Jul 2017
New User
3 Posts
10 Reputation
#11
I ordered 2 boxes of 24 balls and received 2 packs of 2 baseballs for a total of 4 baseballs for $24.
I reported them to walmart and they are getting in contact with them
0
0
0
0
Reply
This comment has been rated as unhelpful by Slickdeals users
Joined Sep 2011
L1: Learner
15 Posts
81 Reputation
Original Poster
#12
Quote from PhatCoder
:
I ordered 2 boxes of 24 balls and received 2 packs of 2 baseballs for a total of 4 baseballs for $24.
I reported them to walmart and they are getting in contact with them
Same here. I received 2 balls in the mail and pretty quickly contacted Max Warehouse. Below is their response...

Thank you for contacting Max Warehouse.

Upon performing an investigation of the product you purchased we are able to confirm that the information listed on Walmart for the product you bought was inaccurate. We are already in the process of making the necessary corrections to avoid further issues and we apologize for any inconvenience this issue may have caused.

Since this was our mistake we will proceed to refund your account ​$13.04 for the purchased item, there is no need to return the product you received. Once the credit has been processed, it will appear on your credit card balance or bank account statement. Please keep in mind that refunds may take up to six business days to process.

We really value you as a customer and want you to have the best buying experience with us, even when things don't work out. Please feel free to contact us if you need any additional information.

Best regards,

Max Warehouse
Customer Service
0
0
0
0
Reply
This comment has been rated as unhelpful by Slickdeals users
Joined Oct 2015
L2: Beginner
51 Posts
10 Reputation
#13
Hi the same has happened to me. If you don't mind how did you get in contact with maxwarehouse? I have message them through Walmart and have not got an answer yet.
Thank you.
0
0
0
0
Reply
This comment has been rated as unhelpful by Slickdeals users
Joined May 2008
L4: Apprentice
331 Posts
343 Reputation
#14
Quote from CoryVodie
:
Hi the same has happened to me. If you don't mind how did you get in contact with maxwarehouse? I have message them through Walmart and have not got an answer yet.
Thank you.
Yep. I just got 2 today as well!
0
0
0
0
Reply
This comment has been rated as unhelpful by Slickdeals users
Joined May 2008
L4: Apprentice
331 Posts
343 Reputation
#15
Quote from mdw99
:
Same here. I received 2 balls in the mail and pretty quickly contacted Max Warehouse. Below is their response...

Thank you for contacting Max Warehouse.

Upon performing an investigation of the product you purchased we are able to confirm that the information listed on Walmart for the product you bought was inaccurate. We are already in the process of making the necessary corrections to avoid further issues and we apologize for any inconvenience this issue may have caused.

Since this was our mistake we will proceed to refund your account ​$13.04 for the purchased item, there is no need to return the product you received. Once the credit has been processed, it will appear on your credit card balance or bank account statement. Please keep in mind that refunds may take up to six business days to process.

We really value you as a customer and want you to have the best buying experience with us, even when things don't work out. Please feel free to contact us if you need any additional information.

Best regards,

Max Warehouse
Customer Service
Did you contact them through Walmart or in a more direct way?
0
0
0
0
Reply
Page 1 of 2
1 2
Join the Conversation
Add a Comment
 

Link Copied to Clipboard