Slickdeals is community-supported.  We may get paid by brands for deals, including promoted items.
Missed This Deal? Get alerts when similar deals are posted.
expired
tunabreath 14.1K Views
Apr 9, 2026 10:34 AM

Select Locations: Holland Concrete Paver Brick (2 Colors, 7.87" x 3.94" x 1.77")

$0.35

$0.68

48% off
+ Free S&Hat Home Depot
Visit Home Depot

Why are you downvoting this deal?

Good Deal?
21Comments
Save
Share
Deal Details
Home Depot has Pavestone Holland Concrete Paver Brick (7.87"L x 3.94"W x 1.77"H) for $0.33. Shipping is free.

Note: Availability will vary by location.

Thanks to community member tunabreath for finding this deal.

Available in:
About this Product:
  • Versatile paver that can be installed in a variety of patterns
  • Dry-cast concrete construction will provide years of great use
  • Easily install to create patios, walkways or outdoor living areas

Editor's Notes

Written by johnny_miller | Staff
  • Rated 4.7 out of 5 stars based on over 4.3k Home Depot customer reviews.
  • Please see the original post for additional details & give the forum comments a read for helpful discussion.

Original Post

Written by tunabreath
Community Notes
About the Poster
Deal Details
Community Notes
About the Poster
Home Depot has Pavestone Holland Concrete Paver Brick (7.87"L x 3.94"W x 1.77"H) for $0.33. Shipping is free.

Note: Availability will vary by location.

Thanks to community member tunabreath for finding this deal.

Available in:
About this Product:
  • Versatile paver that can be installed in a variety of patterns
  • Dry-cast concrete construction will provide years of great use
  • Easily install to create patios, walkways or outdoor living areas

Editor's Notes

Written by johnny_miller | Staff
  • Rated 4.7 out of 5 stars based on over 4.3k Home Depot customer reviews.
  • Please see the original post for additional details & give the forum comments a read for helpful discussion.

Original Post

Written by tunabreath

Community Voting

Deal Score
+37
Good Deal
Bad Deal

Why are you downvoting this deal?

Top Comments

Community Reviews

These Holland concrete pavers are being treated as a pricing mistake, with orders repeatedly canceled after checkout and Home Depot saying the listing was posted in error. A few orders still shipped or were delivered after cancellation notices, so fulfillment has been inconsistent. The pavers themselves are also described as brittle, and the red finish may arrive uneven or gray, making an in store color check worthwhile. Shipping can add a steep fee, and the same style appears to have a thicker 2.25 inch version on sale too.

Common Questions (5)

  • No-orders were canceled after purchase because Home Depot treated the listing as a pricing error and said it would not honor the $0.33 price. Some orders were later delivered anyway, but the posted price itself was not reliably honored.

  • Yes-multiple large orders were canceled, including 300 pavers and an order for 44 bricks. One report says Home Depot called about multiple orders in the system and warned delivery might not happen.

  • The River Red color can look unevenly gray and red if the dye is off, so checking the pavers in-store before ordering is important. A prior Lowe's sale had the same Holland pavers with poor red dye coverage, and the concern is that these may have a similar finish issue.

  • Shipping can be very expensive; one order attempt showed a $79 shipping fee. That makes the deal much less attractive unless you can do store pickup or local delivery.

  • They can be brittle, so they may not be ideal if you need a tougher paver for heavy use. That matters because the low price may come with lower durability.

Join The Conversation

Share your experience with the Slickdeals community

Share information with the community. Please follow our Community Guidelines and be kind!

21 Comments

Sign up for a Slickdeals account to remove this ad.

Apr 10, 2026 12:12 PM
125 Comments
Joined Sep 2004
PiranhaApr 10, 2026 12:12 PM
125 Comments
Yeah, looks like I'll have to head to the store as fast as possible to claim the next brick clearance in person.
Pro
Apr 10, 2026 2:09 PM
256 Comments
Joined Dec 2012
MasterHarry007
Pro
Apr 10, 2026 2:09 PM
256 Comments
Im still waiting for wall retainer on sale as well. Thank you!
Pro
Apr 10, 2026 5:23 PM
580 Comments
Joined Jul 2010
drow
Pro
Apr 10, 2026 5:23 PM
580 Comments
Quote from David5906 View quoted comment :
Yep they canceled all orders. I escalated my chat all the way to management (Alise) who said the following. "While we don't intend for these things to happen, it is addressed in our Terms of Service. I'm sorry that you feel misled but we cannot honor that price." So Home Depot will post the price and when you purchase it they will then come back and cancel your order because of an error on their part and the only thing they can give you is a "sorry pal in the Terms and Conditions" answer. Trashy ass company.
Well, to be fair in online sales, basically unilateral mistake doctrine does not apply. The terms and law state a binding contract is not formed until an item is checked out and then when item ships.In ecommerce the item listing is and price offer is not a formal offer even if you purchase and checkout, it's actually treated as an "invitation to treat".So in terms of US law, Home Depot or any online retailer will get relief. But what about when some retailers honor the price or if the credit card company sides with the customer on a price mistake, etc? Well the only reason retailers or CC will side is customer is due to good will not law. The law for online retailers come from common law, if there was an egregious pricing mistake by a retail worker sellers won't be forced to honor massive pricing mistakes for unlimited quantities.
Apr 10, 2026 5:43 PM
3K Comments
Joined Apr 2009
crazycreationsApr 10, 2026 5:43 PM
3K Comments
i got a call from Home Depot. "I'm the operations manager here. I see you have multiple orders in the system uh for 44 bricks. Your orders might not get delivered because of the way you've set it up. So if you can give me a call back, I'd greatly appreciate it."

just as other has commented, a uber driver came and delivered 44 bricks today. i got a lot more coming tomorrow and the operation manager was like hell nah.
Apr 11, 2026 3:47 AM
9 Comments
Joined Nov 2015
kashanillasApr 11, 2026 3:47 AM
9 Comments
Quote from Megaledon View quoted comment :
I ordered the 12x12 and 24x24 this morning I got message that they are ready for pickup. Now I got messages that my orders are cancelled.
Same here I ordered 300 and I got my order canceled
Apr 11, 2026 5:03 AM
32 Comments
Joined Nov 2016
e996shApr 11, 2026 5:03 AM
32 Comments
These would be great for protesting.

Join The Conversation

Share your experience with the Slickdeals community

Share information with the community. Please follow our Community Guidelines and be kind!